جهان سوم
جهان سوم
آخر ساعت درس يك دانشجوي دوره دكتراي نروژي ، سوالي مطرح كرد: استاد،شما كه از جهان سوم مي آييد،جهان سوم كجاست ؟؟ فقط چند دقيقه به آخر كلاس مانده بود.من در جواب مطلبي را في البداهه گفتم كه روز به روز بيشتر به آن اعتقاد پيدا مي كنم. به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جايي است كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند،خانه اش خراب مي شود و هر كس كه بخواهد خانه اش آباد باشد بايد در تخريب مملكتش بكوشد.
پروفسور محمود حسابي
نوشته شده توسط: مهندسي صنايع pnu esf
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم آبان ۱۳۸۷ ساعت 23:1 توسط علی قبادی (هماهنگی اعضا)
|
مطالب این وبلاگ دیدگاههای جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران ( دولتی - آزاد - پیام نور ) و دانشجويان بعضی از دانشگاه های کشور می باشد لطفا نظراتتان را به آدرس daneshjo.iran@gmail.com بفرستيد.