جهان سوم

جهان سوم

آخر ساعت درس يك دانشجوي دوره دكتراي نروژي ، سوالي مطرح كرد: استاد،شما كه از جهان سوم مي آييد،جهان سوم كجاست ؟؟ فقط چند دقيقه به آخر كلاس مانده بود.من در جواب مطلبي را في البداهه گفتم كه روز به روز بيشتر به آن اعتقاد پيدا مي كنم. به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جايي است كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند،خانه اش خراب مي شود و هر كس كه بخواهد خانه اش آباد باشد بايد در تخريب مملكتش بكوشد.                   

                                                                                              پروفسور محمود حسابي


نوشته شده توسط: مهندسي صنايع pnu esf

اولین سرود ملی ایران

اولین سرود ملی ایران در زمان ............. شاه  

ساخته موسيو لومر فرانسوي و شعر بيژن بيهقي

اجراي جديد توسط اركستر ملل ايران


http://www.ysm.ir:80/newsite2.php10233=1/first.htm


نوشته شده توسط: زیبــــــا قبـــــادی